| Rogny-les-Sept-ÉclusesGradnjo zapornic s šestimi prekati na kanalu reke  Briare so pričeli leta 1605 v vladavini Henrika IV, ter jo dokončali leta 1642.  Namen gradnje sistema zapornic je bila povezava reke Loare z reko Seno. Ta  sistem zapornic je bil v uporabi vse do leta 1887. Današnji promet na kanalu  reke Briare je prevzelo šest novih in širših zapornic.Zapornice, ki jih je bilo prvotno šest, sedma je  bila dodana pozneje so premagovale višinsko razliko 35 m in so bile 5,15 m  široke. Grajene so bile tako, da so podpirale druga drugo, kar je zmanjšalo  stroške gradnje in število potrebnih zapornic se je prepolovilo.
 Kanal in sistem zapornic je bil grajen tako, da se  dva čolna nista mogla srečati. V 17. stoletju zato tudi ni bilo potrebe saj je  večina čolnov plula proti Parizu kjer so bil razstavljeni in leseni deli  prodani kot drva. Potek kanala kjer so bile v uporabi zapornice je bil tako  dobro načrtovan, da je bil za transport prenovljen po letu 1882, ko je bil  vrnjen v lastništvo francoske države. (vir: informacijske table ob tehničnem  spomeniku)
 |